برند های تولید کننده حوله خشک کن
راهنمای خرید حوله خشک کن (۲)

تولید کننده حوله خشک کن

برند ها یا تولید کننده های حوله خشک کن در بازار تنها محدود به داخل نیستند و محصولاتی از کشورهای ترکیه و چین نیز کم و بیش میتوان در بازار پیدا کرد. البته با گسترش صنعت و تکنولوژی و دسترسی به ماشین آلات و ابزار پیشرفته، امروزه شاهد افزایش تولیدکنندگان در این صنعت با سطح کیفی مطلوب هستیم. به طور کلی حوله خشک کن تا چندی پیش محدود به چند مدل معمول بود اما امروزه انواع متفاوتی از این محصولات را شاهد هستیم که علاوه بر بهبود مشخصات فنی ، در زمینه طرح و دیزاین نیز میتوان گفت انقلابی به پا کرده اند. شناخت تولیدکنندگان حوله خشک کن این امکان را به شما خواهد داد که سلایق متفاوتی را نظاره گر باشید تا بتوانید راحت تر و با ذهن بازتری به نیاز های خود پاسخ دهید.

حوله خشک کن ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیتور از سال ۱۳۵۸ در زمینه سیستم های گرمایشی فعالیت داشته و با انتقال دانش و تجربه از آن سوی مرزها توانست پیشرو در صنعت تولید رادیاتورها و دیگر سیستم های گرمایشی باشد. ایران رادیاتور یکی از برند های تولید کننده حوله خشک کن می باشد که از سال ۱۳۷۸ و به سفارش شرکت گیلان شکیبا شروع به تولید حوله خشک کن نمود و تا به امروز مدل های حوله خشک کن ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ مدل فولادی در رنگ های سفید و استیل میرسد.

حوله خشک کن های فولادی ایران رادیاتور در سه مدل کلی به بازار عرضه شده اند که هر مدل دارای نمونه های مختلفی از حیث آکس و ابعاد و تعداد لول ها می باشد. قیمت حوله خشک کن ایران رادیاتور در بازه ۱۶۰ هزار تومان الی ۵۵۰ هزار تومان بوده و دارای نمونه های بسیار زیادی می باشد که در ذیل به بررسی تمامی مدل های حوله خشک کن ایران رادیاتور می پردازیم:

  • حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل oasis

    مدل oasis از محبوب ترین مدل های حوله خشک کن ایران رادیاتور می باشد و دارای ارتفاع های ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۲۰ و ۱۸۰ سانت بوده که لوله های فلت و پهن آن ها باعث شده تا ظرفیت آب گیری بالاتر و در نهایت بازدهی گرمای بیشتری را از آن شاهد باشیم. آکس تمام مدل های oasis 50 سانتی متر بوده و با رعایت استاندارد های روز شاهد آبکاری و کیفیت ساخت بسیار خوبی هستیم.

  • حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل balneum

    مدل balneum ایران رادیاتور یک ویژگی منحصر بفرد دارد و آن این است که علاوه بر دارا بودن ارتفاع های ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۲۰ و ۱۸۰ سانتی متری ، آکس های متنوع و تنوع در تعداد لول های مابین پروفیل های جانبی را نیز داراست. این مدل از رادیاتور های حمام ایران رادیاتور در ارتفاع های ۶۰ و ۸۰ سانتی متری دارای دو محصول با آکس های ۵۰ و ۳۵ سانتی متری می باشد.

  • حوله خشک کن استیل ایران رادیاتور

    منظور از استیل همان رنگ حوله خشک کن می باشد که در مدل corum شاهد ۶ مدل متنوع از حیث ظاهری در ابعاد مختلف به رنگ استیل براق هستیم. حوله خشک کن مدل tr 03 ایران رادیاتور یک محصول با لوله های نسبتا چهارگوش می باشد که به حالت تخت ساخته شده و مدل tr 15 دقیقا همان tr 03 می باشد که به حالت هلالی شکل ساخته شده و اصطلاحا به آن حوله خشک کن قوس دار می گویند. مدل tr 01 و tr 02 نیز نمونه های دارای لوله های گرد هستند که همچون دو نمونه قبلی خود یعنیtr 03  و tr 15 یکی تخت و دیگری قوس دار همان مدل می باشد.

    حوله خشک کن استیل tr 06 ایران رادیاتور دارای طراحی گرد حالت در پروفیل های جانبی و لوله های وسطی بوده و همچنین محل قرارگیری لوله ها بر روی پروفیل های جانبی می باشد و نه در بین آن ها. از این رو میتوان لوکس ترین رادیاتور حمام تولید شده از گروه صنعتی ایران رادیاتور را همین مدل tr 06 دانست که در دو ارتفاع ۸۰ سانت و ۱۲۰ سانت عرضه شده و هر دو دارای آکس ۵۰ سانتی متری هستند. در آخر نیز مدل tr 09 ایران رادیاتور یا همان مدل تمام تخت را شاهد هستیم که در دو ارتفاع ۸۰ و ۱۲۰ سانت به بازار عرضه شده.

حوله خشک کن بوتان

شرکت بوتان نیز یکی دیگر از تولید کننده های حوله خشک کن می باشد که از سال ۱۳۳۲ در زمینه تولید لوازم خانگی گاز سوز و سیلندر های گازی فعالیت خود را آغاز کرد و با بکارگیری فاکتور های مهمی همچون راندمان بالای محصولات و هوشمند سازی آنها توانسته تا به امروز خانواده ی ۱۱ میلیونی خود را شکل دهد که این رقم نشان از کیفیت محصولات و سیستم های گرمایشی برند تولید کننده بوتان دارد. رادیاتور حوله خشک کن بوتان تنها یک مدل دارد به نام BST که در قالب سه محصول ارائه شده. همچنین قیمت حوله خشک کن بوتان در بازه قیمتی اکونومی و به صرفه قرار دارد و از ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

رادیاتور آلومینیومی بوتان :
این محصول به جهت گرمایش فضاهای بزرگ منزل همچون اتاق خواب ها ، پذیرایی و آشپزخانه استفاده می شود و به دلیل آلومینیومی بودن ، انتقال حرارت بسیار بالایی نیز دارند.

رادیاتور حوله خشک کن فولادی بوتان :
حوله خشک کن های بوتان به دلیل متریال فولادی از کیفیت مطلوبی برخوردارند اما باید توجه داشت که ضخامت این نوع از رادیاتورها بسیار مهم است چراکه فولاد ، چنانچه از داخل رادیاتور آبکاری نشده باشد در معرض زنگ زدگی قرار میگیرد. حوله خشک کن BST 80*50-19 بوتان دارای ارتفاع ۸۰ سانتی متری بوده و آکس محل نصب آن ۵۰ سانتی متر می باشد و دارای ۱۹ لول می باشد. حوله خشک کن BST 60*50-14 بوتان نیز مدل ۱۴ لول با ارتفاع ۶۰ سانت و آکس ۵۰ سانت می باشد. در آخر نیز حوله خشک کن BST 60*50-10 بوتان می باشد که همانند مدل قبلی اما با تعداد لول های کمتر یعنی ۱۰ لول می باشد.

تولید کننده حوله خشک کن دیما

دیما رادیاتور از پیشروان تولید کننده های حوله خشک کن و  سبک مدرن در داخل کشور می باشد. تمامی مدل های حوله خشک کن دیما از جنس استنلس استیل یا همان استیل ضد زنگ می باشد و اکثر طرح های آن مدل های فلت و چهارگوش بوده که درمدل های عمودی و افقی نیز به بازار عرضه شده. از دیگر ویژگی های حوله خشک کن استیل دیما زیبایی و جذابیت مدل های آن می باشد که در کنار کیفیت بسیار مطلوب تولیداتش توانسته جایگاه خوبی را در بین سازندگان رادیاتور کسب کند. قیمت حوله خشک کن دیما را میتوان به نسبت کیفیت محصولاتش منطقی دانست چراکه کات های بسیار دقیق و منظمی را در عین کیفت پروفیل ها ، در محصولات دیما رادیاتور شاهد هستیم.

تولید کننده حوله خشک کن آلپ

گروه صنعتی آلپ نزدیک به سه دهه می باشد که در عرصه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی گام های بلندی را برداشته و توانسته یکی از صادر کنندگان این صنعت به خارج از مرز های کشور عزیزمان ایران باشد. حوله خشک کن آلپ در سه سایز ۶۰ سانت ، ۸۰ سانت و ۱۰۰ سانت و با آکس استاندارد ۵۰ سانت به بازار عرضه شده و تلفیقی از آلومینیوم و فولاد می باشد. همچنین پوششی از آپوکسی برای جلوگیری ازهرگونه زنگ زدگی نیز بر روی آن اجرا شده. لوله های فولادی وسط توسط جوش آرگون زیر پودری و توسط ربات به پروفیل های آلومینیومی متصل شده و از لحاظ فنی تمامی نکات ساخت رادیاتور در این محصولات رعایت شده. قیمت حوله خشک کن آلپ نیز به نسبت کیفیت تولیداتش بالا نیست و قیمت های ارائه شده ، این برند را در زمره ی بودجه های متوسط قرار داده.

تولید کننده حوله خشک کن آمات

شرکت آمات از پیشروترین برند های تولید کننده حوله خشک کن و رادیاتور فانتزی و طرح دار در ایران است  که نمایندگی انحصاری برند های معتبری از کشور های ترکیه ، ایتالیا و فرانسه می باشد. حوله خشک کن آمات در دو مدل حوله خشک کن آلومینیومی و حوله خشک کن شیشه ای روانه بازار شده که دارای ابعاد مختلف و طرح های بسیار جذاب و زیبایی هستند.

قیمت حوله خشک کن آمات در مدل های آلومینیومی این برند از ۲۳ میلیون تومان شروع می شود که از لحاظ طرح و دیزاین به جرات میتوان گفت خاص و یکه تاز هستند. البته مدلهای فولادی و همچنین نمونه های فولادی ضد زنگ نیز در محصولات آمات وجود دارد. نکته مثبت دیگری که در شرکت آمات وجود دارد این است که امکان سفارش طرح های مد نظر خودتان نیز فراهم است و میتوانید هر مدل یا طرحی را جهت اجرا در مدل های شیشه ای و آلومینیومی سفارش دهید. همچنین ضمانت های معتبری نیز به هنگام خرید محصولات ارائه می شود.

تولید کننده حوله خشک کن کاریسا

حوله خشک کن CARISA در دسته حوله خشک کن ترک قرار میگیرد و یکی از محصولات مطرحِ ترک در زمینه حوله خشک کن های ساده و مدرن می باشد. کیفیت حوله خشک کن کاریزا تا جاییست که بسیاری از شرکت های معتبر همچون شیرآلات دنا توسط تجهیزات بروز آبکاری ، این رادیاتور حمام را در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می کنند. نمونه های کرو یا گرد حالت ، از معمول ترین مدل های حوله خشک کن CARISA می باشد.

همچنین مدل هایی با تنه های چهارگوش و فلت نیز توسط برند کاریسا تولید و روانه بازار گردیده که کیفیت های بسیار بالایی دارند. به عنوان مثال حوله خشک کن rita یکی از مدل های کاریزا می باشد ( carisa rita )که با بهره گیری از پروفیل های چهارگوش و فلت و طرح پنجره ای حالت توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. همچنین قیمت حوله خشک کن کاریسا در دسته‌ی مدل های ساده از ۸۰۰ هزار تومان شروع می شود.

تولید کننده حوله خشک کن hammam

برند حمام یکی از قوی ترین تولید کننده های حوله خشک کن از کشور ترکیه می باشد که دارای نمونه های بسیار باکیفیت تر و مستحکم تری در بین برند های تولید کننده ترک می باشد. حوله خشک کن حمام رادیاتور در رنگ های سفید و کروم و استیل مات به بازار عرضه شده. کارخانه حوله خشک کن HAMMAM در شهر استانبول ترکیه و در خیابان بغداد این شهر واقع شده. قیمت حوله خشک کن HAMMAM نیز به نسبت محصولات داخلی بالاتر بوده و مدل های استیل آن از حدود ۲٫۵ میلیون تومان شروع می شوند.

تولید کننده حوله خشک کن sgp (صنایع گیتی پسند)

گروه صنعتی صنایع گیتی پسند با همت تنی چند از جوانان اصفهانی شروع به تحقیق و توسعه نمود و تا به امروز این برند تولید کننده توانسته گام های بلندی در عرصه صنعت تاسیسات ساختمانی و همچنین تاسیسات برودتی و حرارتی بردارد. حوله خشک کن sgp تنها یکی از محصولات شرکت sgp  می باشد که در مدل های آلومینیومی و فولادی به بازار عرضه شده. حوله خشک کن آلومینیومی sgp دارای مدل های ۱۰ لول ، ۱۴ لول و ۲۰ لول می باشد. همچنین حوله خشک کن فولادی sgp دارای مدل های ۱۰ لول ، ۱۴ لول و ۱۷ لول می باشد. قیمت حوله خشک کن sgp نیز با توجه به کیفیت محصولاتش منطقی می باشد و در زمره ی قیمت های متوسط قرار دارد.

بیشتر بخوانید