زیرآب طلایی سرریز دار
فرق بین زیرآب سرریز دار و بدون سرریز

زیرآب سرریز دار چیست؟

زیرآب ها در دو دسته کلی قرار میگیرند: سرریزدار و بدون سرریز. تفاوت آنها در حفره یا چاک داشتن مدل های سر ریز دار است که در مدل های بدون سر ریز این سوراخ، حفره و یا چاک وجود ندارد.  

زیرآب سرریز دار و بدون سرریز
زیرآب سرریز دار و بدون سرریز

اما سرریز چیست و بودنش چکاری انجام میدهد؟ این سوالیست که در این مطلب درباره آن صحبت خواهیم کرد. برای فهم این موضوع ابتدا باید کاسه های روشویی را از منظر سرریز داشتن و بدون سرریز بودن بررسی کنیم. کاسه‌های روشویی هم  در دو دسته‌ی کلیِ با سرریز و بدون سرریز قرار میگیرند و تفاوتشان وجود یک سوراخ کوچک در فاصله نزدیک به لبه آنهاست که داشتن آن سوراخ به منزله سرریز دار بودن کاسه می‌باشد و نبودنش به منزله بدون سرریز بودن کاسه. این سوراخ برای این تعبیه شده که به هر دلیلی اگر آب داخل کاسه پر شد از طریق این سوراخ تخلیه شود و آب از کاسه به بیرون نریزد.

کاسه روشویی سرریز دار
کاسه روشویی سرریز دار

اینجاست که زیرآب سرریز دار لازم است تا وجود حفره‌ی داخل بدنه‌ی آن باعث عبور آب به داخل لوله فاضلاب شود و آب را رد کند، چنانچه در این مورد زیرآب سرریز نداشته باشد، سرریز کاسه روشویی نیز به کار نمیاید و آب در کاسه پر شده و به بیرون میریزد. لازم به ذکر است که این دو مدل زیرآب هیچ تفاوت قیمتی با هم ندارند و فقط کارایی آنها مهم است که به کار شما بیاید یا نه. برای کاسه های بدون سرریز هیچ تفاوتی ندارد که زیرآبتان حفره داشته باشد یا نداشته باشد. ما در فروشگاه اینترنتی دیجی طراح انواع زیرآب های سرریز دار و بدون سرریز را در رنگ های مختلف برای شما در دسترس قرار داده ایم و تمامی محصولات از جنس برنج بوده و با آبکاری های با کیفیت ارائه شده.