معرفی کارخانه شیرآلات شودر
شیرآلات شودر را بهتر بشناسیم

شیرآلات ساختمانی شودر

تا سال های اخیر شاید به دلیل تنوع کمتر محصولات ساختمانی انتخاب شیرآلات و تجهیزات ساختمانی بسیار راحت تر بود اما امروزه شاهد گسترش تولیدکنندگان این حوزه و تنوع بسیار بالایی در تجهیزات ساختمانی هستیم که علاوه بر اهمیت ظاهر محصول ، کیفیت و قیمت آن نیز دو فاکتور بسیار مهم به هنگام خرید می باشد. در این مقاله سعی داریم مدل های شیرآلات شودر را بررسی کنیم و با پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مدل های شرکت شودر آشنا شویم.

مدل های پرفروش شیرآلات ساختمانی شودر

مدل بیزانس شودر را قطعا میتوان از پر طرفدار ترین و پرفروشترین مدل های شیرالات شودر قلمداد کرد. طراحی کلاسیک حالت بدنه‌ی شیرآلات بیزانس شودر در کنار وزن بالای آنها توانسته محصولی کم نظیر از حیث کیفیت و زیبایی را بوجود آورد که از همان ابتدای تولید نظر بسیاری از مصرف کنندگان و سازندگان پروژه های ساختمانی را به خود جلب کرد. رنگ بندی متنوع و کیفیت بالای آبکاری نیز دلیل دیگری بود تا بیزانس شودر بر سر زبانها بیافتد و فروش بالای این مدل توانست راه را برای شودر هموارتر سازد.

مدل لوکا شودر یکی دیگر از مدل های برند شودر می باشد که مورد استقبال قرار گرفته و تا به امروز همچنان انتخاب درصد بالایی از مشتریان شرکت شودر می باشد. گفتنیست بین مدل بیزانس و لوکا تفاوت های اساسی وجود دارد به طور مثال وزن مدل لوکا به مراتب سبک تر از مدل بیزانس می باشد که این موضوع از تفاوت در ساخت تنه‌ی این دو مدل سرچشمه میگیرد. مدل بیزانس شیرآلات ساختمانی شودر از تکنولوژی دستگاه های سی ان سی بهره می برد و بدنه محصولات از طریق شمش برنج و عملیات تراشکاری ساخته می‌شود در حالی که مدل لوکا توسط قالب و عملیات ریختگری برنج ساخته می شود.

همین موضوع باعث وزن کمتر لوکا نسبت به بیزانس شده البته ارزانتر بودن این مدل نسبت به بیزانس نشان دهنده این موضوع می باشد که شیرآلات شودر انصاف را در قیمت گذاری مدل هایش رعایت کرده.

مدرن و کلاسیک باهم

شرکت شودر تنوع بالایی در مدل دارد و تمایز اساسی طرح های تولیداتش با دیگر برند ها نکته مثبتی به شمار می رود. اگر به دنبال طرح های مدرن هستید حتما مدل های تیفانی ، دانته ، یونیک باواریا و ایمپرو را مشاهده کنید و چنانچه خواستار طرح های کلاسیک در سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل خود هستید میتوانید از مدل های باروک شودر و همچنین لوکا و بیزانس دیدن کنید.

مدل های ارزان شیرآلات ساختمانی شودر

شرکت شیرآلات شودر از مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه نیز غافل نشده و ضمن احترام به مشتریانش نمونه هایی از شیرآلات ارزان قیمت را با همان کیفیت به کار رفته در دیگر محصولاتش تولید و روانه بازار نموده. مدل اطلس و اطلس تو پلاس در دسته‌ی شیرآلات ارزان قیمت شودر قرار میگیرند که با توجه به قیمت پایینشان از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. در مدل اطلس شاهد شیر ظرفشویی دیواری نیز هستیم که نشان دهنده‌ی دقت بالای شودر به نیاز مصرف کنندگان می باشد.

شیر ظرفشویی شودر

شیر ظرفشویی یکی دیگر از آن دسته محصولاتیست که در کارخانه شودر با تنوع بالایی در رنگ و مدل ساخته می شود که میتوان از مدل آلستر به عنوان نمونه ای از شیر سینک دو منظوره در شیرآلات ساختمانی شودر نام برد. همچنین آلستر دارای علم فنری نیز می باشد. حتما آن پستر معروف برند شودر که رنگ بندی های بسیار جذابی از یک شیر ظرفشویی را نمایش میداد دیده اید خوب است بدانید نام مدل این محصول ایتن می باشد و بعد ها در مدل آلستر نیز این رنگ بندی ها وارد شد که تولید این محصولات در رنگ های آبی ، سبز ، نارنجی و قرمز نشان از اهمیت بالای رنگ بندی نزد تصمیم گیرندگان شرکت شودر دارد.

دیگر محصولات شودر

برند شودر تنها به شیرآلات بسنده نکرده و تمامی لوازمی که در حین نصب و تکمیل سرویس ها به آن نیاز پیدا خواهید کرد را در حوزه‌ی شیرآلات تامین نموده. علم دوش های تک کاره و دوکاره که جهت تکمیل سرویس حمام می باشد در رنگ های متنوع همچون کروم براق ، سفید ، مشکی ، طلایی براق ، طلایی مات ، شیری کروم ، مشکی طلایی و … در شیرآلات ساختمانی شودر آماده عرضه می باشد. همچنین فلاشتانک های توکار و روکار ، شلنگ های توالت دارای رنگ بندی و شیر های پیسوار برنجی نیز در برند شودر یافت میشود.

دیجی طراح بروزترین مرکز خرید آنلاین شیرآلات و لوازم ساختمانی

لیست قیمت محصولات شودر

خرید آنلاین محصولات شودر