نوسانات قیمت شیرآلات
نوسانات قیمت شیرآلات

نوسانات قیمت شیرآلات

سلام و عرض ادب خدمت همکاران و بازدیدکنندگان محترم سایت دیجی طراح . از اواخر بهمن ماه ۹۸ و بخصوص بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری یعنی ۹۸ موارد بسیاری از نواسان قیمت دلار را شاهد بودیم که تاثیرات مستقیم این موضوع در همه‌ی صنوف و بخصوص شیرآلات ساختمانی بسیار محسوس بوده و روند افزایشی قیمت ها را رقم زده. دلیل این موضوع هم نوسانات نرخ دلار و در نتیجه ی آن نوسان در قیمت گذاری فلزات و بخصوص متریال برنج می باشد. نوسانات قیمت شیرآلات باعث شد تا کارخانه های تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی ساختمانی دچار سردرگمی در فروش اجناس شوند تا جایی که شیرآلات راسان تخفیفات خود را به حداقل رسانده و از پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸ ، شیرآلات شودر فروش محصولات خود را متوقف نموده.

تقریبا خبر افزایش قیمت شیرآلات شودر هم قطعی به نظر می آید و برند های دیگر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به زودی شاهد تغییرات قیمت و نحوه‌ی فروش تمامی شرکت های تولید کننده‌ی شیرآلات همچون دنا ، kwc ، قهرمان و … خواهیم بود. البته شیرآلات وارداتی از این قاعده مستثنی نیستند و تاثیر مستقیم افزایش قیمت ها بر روی برند هایی همچون شیرآلات هانس گروهه و گروهه آلمان ، نوبیلی ایتالیا و … دور از انتظار نخواهد بود.

تاثیر نوسانات قیمت شیرآلات بر تولید کنندگان

بسیاری بر این باورند که قطع فروش و افزایش قیمت توسط تولید کنندگان یک امر خلاف عرف بوده ! اما باید به این نکته توجه شود که هر تولید کننده ای مدام در حال خرید اجناس و متریال های لازم برای ادامه ی روند تولیدات خود می‌باشد و قطعا فروش اجناس قدیم به قیمت قدیم با توجه به اوضاع کنونی کشور یک حرف سطحی و پیش پا افتاده از حیث اقتصادی می باشد ، چراکه همان درآمد بی هیچ حاشیه‌ی سودی و بعضا با در نظر گرفتن هزینه هایی همچون نیروی کار ، هزینه های ناشی از آب و برق و گاز ، مالیات و … همراه با ضرر برای تولید کننده در خرید های جدید خود می باشد که به هیچ وجه برای گارگاه های صنعتی قابل قبول نیست و توجیه اقتصادی ندارد. موضوع به سطوح بالاتری از جامعه از حیث افراد تصمیم گیرنده بر میگردد.

استراتژی فروشگاه اینترنتی دیجی طراح چیست؟

فروشگاه اینترنتی دیجی طراح به دلیل پایبندی به قیمت های خود و اهمیت استمرار در سرویس دهی خود همچنان به فروش خود ادامه میدهد و با رایزنی هایی که شده تامین اجناس به خوبی صورت می پذیرد و دلیل این موضوع چشم پوشی از حاشیه ی سود خود می باشد. اولین بودن در فروش هدف ماست و هر روز به تلاش خود برای رضایت مندی و نزدیکتر شدن به شما مشتریان گرانقدر می افزاییم. بدیهیست هر گونه اعلام قیمت جدید از سوی کارخانه ها در بخش ” لیست قیمت شیرآلات ” به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

کرونا را جدی بگیرید : وظیفه ی خود میدانیم تا ضمن خواهش از شهروندان برای رعایت مسائل بهداشتی این نکته را گوشزد کنیم که حضور در سطح شهر همراه با وسایلی همچون ماسک و دستکش باشد و ضمن رعایت موارد بهداشت فردی و تقویت سیستم ایمنی بدن خود ، از دست دادن و دامن زدن به انتقال و استمرار این ویروس خودداری کنید. متاسفانه همیشه ما مردم بوده ایم که بحران های ملی را حل کرده ایم و اینبار هم مشارکت جمعی میتواند این موضوع نه چندان جدی اما حساس را ریشه کن کند.