آکس در حوله خشک کن
آکس حوله خشک کن به چه معناست؟

آکس حوله خشک کن

اگر در بازار شیرآلات و لوازم ساختمانی قدم زده باشید حتما کلمه آکس به گوشتان رسیده . در این نوشته به شما توضیح میدهیم که این لغت در حوله خشک کن به چه معناست و عدد مناسب شما برای خرید رادیاتور حمام چیست. حوله خشک کن ها توسط شیرآلات حوله خشک کن به لوله های در انتظار نصبِ داخل دیوار متصل می شوند که به فاصله‌ی مرکز تا مرکز لوله های در انتظار نصب داخل دیوار آکس میگویند. به عبارت دیگر معنای آن فاصله‌ی مرکز تا مرکز پروفیل های جانبی حوله خشک کن یا همان محل نصب شیرآلات رادیاتور حمام می باشد. این فواصل باید با هم یکی باشند تا حوله خشک کن شما قابلیت نصب بر روی دیوارتان را داشته باشد.

آکس حوله خشک کن به چه معناست؟

به عنوان مثال رادیاتور فوق دارای آکس ۵۰ سانتی متری می باشد و مناسب سرویس هاییست که فاصله‌ی لوله های در انتظار نصب دیوار در آنها ۵۰ سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است آکس استاندارد در بازار همین آکس ۵۰ سانت می باشد. آکس های ۳۵ سانت نیز در مواردی که محیط سرویس دارای محدودیت بوده استفاده می شود که نمونه های مختلفی از رادیاتورهای دارای آکس ۳۵ نیز در بازار موجود می باشد. البته این اعداد با توجه به مدل حوله خشک کن قابل تغییر بوده و در تمامی فواصل میتوان پروفیل های جانبی را کار گذاشت.

پس در هنگام مراجعت به بازار برای خرید حوله خشک کن حتما فاصله‌ی محل نصب رادیاتور خود را اندازه گیری کنید تا محصول مورد نظرتان را بتوانید بدون دردسر نصب کنید. همچنین انواع حوله خشک کن های ترک و ایرانی در متریال های فولادی و استیل و آلومینیومی را میتوانید در سایت ما و از طریق این (لینک) خریداری کنید. جهت فاصله های خاص و غیر از ۵۰ سانت نیز میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۷۳۸۷۳ در تماس باشید.

بیشتر بخوانید